Βελτιώσετε την ερωτική σας ζωή… τρώγοντας!
couple-eating-grapes-in-bed-vert

Θέλετε να… απογειώσετε την ερωτική σας ζωή; Ο έρωτας σύμφωνα με μελέτες περνάει από το στομάχι και θέλει συγκεκριμένα… συστατικά…


Μιλώντας στους Times, η δρ Τζένιφερ Μπέρμαν, διευθύντρια του κέντρου υγείας γυναικών στο Μπέβερλι Χίλς της Καλιφόρνια εξηγεί ότι «υπάρχουν στοιχεία ότι μερικές από τις βιταμίνες και τα συστατικά στα τρόφιμα μπορούν να βελτιώσουν τη σεξουαλική λειτουργία και τη σεξουαλική εμπειρία».

Συγκεκριμένα η δρ Μπέρμαν προτείνει:

Αβοκάντο: το πλούσιο σε ακόρεστα λιπαρά και χαμηλό σε κορεσμένα λιπαρά φρούτο, κάνει καλό στην καρδιά και τις αρτηρίες. Οτιδήποτε κάνει καλό στην καρδιά, βοηθάει το αίμα να ρέει στις σωστές θέσεις. Και ειδικότερα, οι άνδρες με υποκείμενη καρδιακή νόσο, έχουν διπλάσιες πιθανότητες να πάσχουν από στυτική δυσλειτουργία.

Αμύγδαλα: πλούσια σε ιχνοστοιχεία που είναι σημαντικά για τη σεξουαλική υγεία και την αναπαραγωγή, όπως ο ψευδάργυρος, το σελήνιο και βιταμίνη Ε. Μάλιστα ο ψευδάργυρος βοηθά στην ενίσχυση της λίμπιντο και της σεξουαλικής επιθυμίας. «Εμείς δεν καταλαβαίνουμε τους μηχανισμούς πίσω από αυτό, αλλά ξέρουμε ότι λειτουργεί», εξηγεί η ειδικός.

Φράουλες: εξαιρετική πηγή φολικού οξέος, μια βιταμίνη Β που βοηθά να αποκρούσει γενετικές ανωμαλίες στις γυναίκες και, σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο Μπέρκλει της Καλιφόρνια συνδέεται με υψηλό ποσοστό σπερματοζωαρίων στους άνδρες.

Θαλασσινά: το πλέον γνωστό αφροδισιακό. Είναι επίσης μια από τις καλύτερες πηγές ψευδαργύρου, ο οποίος ενισχύει τη λίμπιντο.

Εσπεριδοειδή: πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C και φολικό οξύ τα οποία είναι απαραίτητα για την αναπαραγωγική υγεία των ανδρών. 

 

All rights reserved by Envelop.gr