Αισθητική | Για Τον Άνδρα
9… λόγοι για να διατηρήσεις καλλίγραμμο σώμα και το καλοκαίρι….
fit man

Γράφει η Έλενα Περλεπέ

Κλινική Διαιτολόγος, Διατροφολόγος


1.Ξεκίνα τη μέρα σου μ’ ένα καλό πρωινό…

Λέει μια λαϊκή ρήση: «Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς!» Η συγκεκριμένη ρήση είναι πέρα για πέρα αληθινή…. Μ’ ένα καλό πρωινό εξασφαλίζεις την απαιτούμενη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να ξεκινήσεις δυναμικά τη μέρα σου.

2.Όσο πιο συχνά τόσο πιο καλά…

Τα μικρά και συχνά γεύματα σου ενισχύουν το βασικό μεταβολισμό αλλά και τον μεταβολισμό του λίπους με αποτέλεσμα τις καλύτερες καύσεις του οργανισμού.

3.Επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού…

Κατά βάση να προέρχεται από νερό αλλά το καλοκαίρι οι ανάγκες για ενυδάτωση είναι αυξημένες οπότε η κατανάλωση χυμών, τσαγιού και smoothies φρουτοποτών λειτουργούν θετικά στην επαρκή ενυδάτωση του οργανισμού.

4.Πολλά φρούτα και λαχανικά….

Εκτός ότι μας προσφέρουν πολύτιμες βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, μειώνουν τα επίπεδα της όρεξης χάρη στις φυτικές ίνες που περιέχουν.

5.Προτίμησε προϊόντα ολικής άλεσης….

Ρυθμίζουν τα επίπεδα γλυκόζης του αίματος βελτιώνοντας τον μεταβολισμό της γλυκόζης.

6.Λίγο παραπάνω αλάτι δεν κάνει κακό….

Το καλοκαίρι ο οργανισμός σου χρειάζεται επιπλέον αλάτι για αποφυγή υπότασης λόγω καύσωνα. Το αλάτι διαθέτει θερμορυθμιστικές ιδιότητες ενώ θα σε βοηθήσει να καταναλώσεις περισσότερο νερό με αποτέλεσμα την αποβολή κατακράτησης υγρών.

7.Προτίμησε συχνότερα τα πιο καυτερά και τα πιο όξινα…

Ενισχύουν τον βασικό μεταβολισμό και συντελούν στη διαδικασία της λιπόλυσης.

8.Να κοιμάσαι καλά….

Η έλλειψη ύπνου οδηγεί σε διαταραχή ορμονών που σχετίζονται με την όρεξη και το αίσθημα της πείνας άρα και σε αύξηση του σωματικού βάρους.

9.Μην ξεχνάς να ασκείσαι …

Το κολύμπι αποτελεί ένα πολύ καλό είδος άσκησης που γυμνάζει ταυτόχρονα όλο το σώμα διατηρώντας το σωματικό σου βάρος.

 
Διόρθωση ρυτίδων με υαλουρονικό οξύ
kontogiannis Γράφει ο Πλαστικός Χειρουργός, Θάνος Κοντογιάννης



Τα τελευταία χρόνια κερδίζει όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη ανδρών και γυναικών που ενδιαφέρονται για την εμφάνισή τους εκτός από το botox, το υαλουρονικό οξύ. Πρόκειται για ανόργανη ουσία που δε δημιουργεί καμία παρενέργεια από τη χρήση της και με την οποία, εκτός των άλλων, μπορούμε να διορθώσουμε μικρές ρυτίδες στην περιοχή γύρω από τα μάτια, να τονίσουμε τα ζυγωματικά και να τονίσουμε, έτσι, την αισθητική της περιοχής.

 

Το Υαλουρονικό Οξύ είναι ενέσιμο προϊόν, το οποίο χρησιμοποιείται για να γεμίσουμε ρυτίδες έκφρασης γύρω από το στόμα, το μεσόφρυο, γύρω από τα μάτια, για να διορθώσουμε σημάδια ή τυχόν δυσμορφίες στο πρόσωπο.

Η χρήση του είναι ευρέως διαδεδομένη τα αποτελέσματα έχουν διάρκεια 10 έως 12 μήνες. Δεν έχουν αναφερθεί παρενέργειες μετά από μακροχρόνια εφαρμογή του.

 

Όλοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι και εδώ οι θεραπείες πρέπει να γίνονται από τον ειδικό γιατρό που είναι ο Πλαστικός χειρουργός ή δερματολόγος.

 

Στα τελευταία συνέδρια της αισθητικής χειρουργικής γίνεται όλο και περισσότερο λόγος για το ενέσιμο lifting. Στην ουσία, πρόκειται για συνδυασμό ενέσιμων θεραπειών botox που αφορούν σε όλο το πρόσωπο και το λαιμό, καθώς και η χρήση υαλουρονικού οξέος που βοηθά να σβήσουν οι ρυτίδες γύρω από το στόμα, να γεμίσουν τα χείλη και να γίνουν σαρκώδη, να σχηματιστούν έντονα τα ζυγωματικά και να τονισθούν οι γωνίες της κάτω γνάθου, βελτιώνοντας ή εξαφανίζοντας τη χαλάρωση στην περιοχή.

 

Ο συνδυασμός αυτός βγάζει την εικόνα ενός lifting που μπορεί να γίνει ιατρικό και έχει διάρκεια περίπου 6-7 μήνες.

Γράφει ο

Πλαστικός Χειρουργός Θάνος Κοντογιάννης

 
Γιατί γερνάμε; Δεν κλέβει τα νιάτα μας μόνο το DNA!
man wrinkles

Αν νομίζετε ότι χάνετε τη νεότητά σας, ως αποτέλεσμα της «κληρονομιάς» των γονιών σας, κάνετε λάθος. Υπάρχουν πολλοί επιπλέον εξωτερικοί παράγοντες που ευθύνονται για τη γήρανση του δέρματος. Τα νέα είναι αισιόδοξα. Κι αυτό γιατί το DNA μας δεν μπορούμε να το αλλάξουμε, όμως κάποιες άλλες συνήθειες μπορούμε. Όπως το να φροντίζουμε σωστά τα δόντια μας….

Αν νομίζετε ότι χάνετε τη νεότητά σας, ως αποτέλεσμα της «κληρονομιάς» των γονιών σας, κάνετε λάθος. Υπάρχουν πολλοί επιπλέον εξωτερικοί παράγοντες που ευθύνονται για τη γήρανση του δέρματος. Τα νέα είναι αισιόδοξα. Κι αυτό γιατί το DNA μας δεν μπορούμε να το αλλάξουμε, όμως κάποιες άλλες συνήθειες μπορούμε. Όπως το να φροντίζουμε σωστά τα δόντια μας….

 

Αλλάξτε συνήθειες και δείξτε νεότεροι!

1. Σωστός καθαρισμός δοντιών

Παρά το γεγονός ότι μπορεί να σας φαίνεται παράξενο, τα ούλα προδίδουν την ηλικία μας. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο εγκέφαλός μας συνδέει το υγιές ροζ χρώμα των ούλων με τη νεαρή ηλικία. Συνήθως μετά την ηλικία των 40 ετών τα ούλα είναι περισσότερο συρρικνωμένα. Κι όμως μπορείτε να αλλάξετε αυτό το δεδομένο. Πώς; Οφείλετε να βουρτσίζετε σωστά τα δόντια σας, να μην παραμένουν υπολείμματα τροφών ανάμεσα στα δόντια που προκαλούν προβλήματα στα ούλα και να μην τα βουρτσίζετε πολύ έντονα γιατί έτσι προκαλείτε την υποχώρηση των ούλων.

 

2. Αγαπήστε το κρύο νερό

Αν σας αρέσει το ζεστό νερό στο δέρμα σας, αφού οι περισσότεροι χαλαρώνουν στην ιδέα και μόνο, θα πρέπει να αλλάξετε συνήθεια. Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι το καυτό νερό προκαλεί αγγειοδιαστολή, δημιουργώντας ευρυαγγείες. Αυτοί οι κόκκινοι λεκέδες εμφανίζονται κυρίως στις γυναίκες και συνήθως παρουσιάζονται μετά τα 40. Επειδή το πρόσωπό μας είναι περισσότερο ευαίσθητο, εκεί το πρόβλημα είναι πιο έντονο. Για να μην μαρτυρούν λοιπόν οι «κόκκινες γραμμές» την ηλικία σας, αλλάξτε γραμμή και ξεκινήστε να πλένετε το πρόσωπό σας με δροσερό ή και κρύο νερό. Επίσης βάλτε στη διατροφή σας τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Κ, όπως τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και καταναλώστε αλκοόλ με μέτρο!

 

3. Εργασία και χαρά!

Δυστυχώς για τους περισσότερους, η ποιότητα του δέρματός μας εξαρτάται και από τη δουλειά μας. Οι εργαζόμενοι με έντονο στρες προκαλούν στον εαυτό τους πρόωρη γήρανση. Κι αυτό γιατί όταν βρισκόμαστε σε στρες, ο οργανισμός απελευθερώνει κορτιζόλη και αδρεναλίνη. Αυτές οι ορμόνες είναι υπεύθυνες για την καταβολή του ανοσοποιητικού, την αύξηση εμφάνισης φλεγμονών, αλλά και την παραγωγή ελευθέρων ριζών, που συνδέονται με την πρόωρη γήρανση. Άρα μην αναρωτιέστε από πού προέρχονται η θαμπάδα, οι ρυτίδες και οι σακούλες κάτω από τα μάτια, εάν στρεσάρεστε πολύ. Τι να κάνετε; Προσπαθήστε να ξεκινάτε ευχάριστα τη μέρα σας και να δημιουργήσετε ευχάριστη ατμόσφαιρα στη δουλειά. Μιλήστε με τους συναδέλφους σας, οργανώστε σωστά το χρόνο σας και όποτε μπορείτε κάνετε ένα διάλλειμα για να δουλέψετε την αναπνοή σας. Αναπνεύστε από τη μύτη φουσκώνοντας την κοιλιά και εκπνεύστε αργά και σταθερά.

 

4. Όνειρα γλυκά!

Λίγες ημέρες χωρίς σωστό ύπνο αρκούν για ξηρό και θαμπό δέρμα. Και ο σωστός ύπνος εξαρτάται από τη διάρκεια, το χρόνο και τις συνθήκες. Ο νυχτερινός ύπνος είναι αναντικατάστατος, αφού κατά τη διάρκειά του πραγματοποιείται ανανέωση των κυττάρων και αυξάνεται η παραγωγή κολλαγόνου, αλλά και αυξητικής ορμόνης. Ιδανικό είναι να κοιμόμαστε γύρω στις 7-8 ώρες. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να τηρούμε μια σταθερή ώρα που κοιμόμαστε και να διαμορφώνουμε καλές συνθήκες, όπως ένα ευχάριστο υπνοδωμάτιο αλλά και αποφυγή κατανάλωσης υπερβολικού φαγητού και αλκοόλ, καφέ ή τσαγιού πριν πέσουμε στο κρεβάτι.

 


All rights reserved by Envelop.gr