Άρθρα | Σώμα - Διατροφή
Διατροφικά “tips” για απώλεια βάρους
diet tips_woman

  Είναι πολύ χρήσιμο να υιοθετήσετε έναν υγιέστερο τρόπο ζωής για να νιώθετε καλύτερα, ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει.


Περισσότερα...
 
Ακατάσχετη νυχτερινή λαιμαργία λόγω…γονιδίων!
standingbyfridge

Το 1% - 2% των ανθρώπων εκτιμάται ότι έχει την συνήθεια να ξυπνάει για να φάει τη νύχτα, κάτι που -όπως φαίνεται- μπορεί να έχει βιολογική βάση. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν Αμερικανοί ερευνητές…


 

Περισσότερα...
 
Τι σχέση μπορεί να έχει η θερμοκρασία του φαγητού με την ποσότητα που τρώμε;
meal temperature

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ η τροφή που καταναλώνουμε συνάρτηση πόσων παραγόντων είναι; Σίγουρα η διάθεσή μας και η όρεξη αποτελούν τους κύριους άξονες που μας ωθούν στο φαγητό. Παράλληλα όμως με αυτούς, πλήθος άλλων παραμέτρων, εξωτερικών ερεθισμάτων κυρίως, επηρεάζουν την πρόσληψη τροφής.


Περισσότερα...
 
Κέικ καρότου

carrot cake

 

Μερίδες Συνταγής: 6

Συστατικά

300 γρ. καρότα

200 γρ. φουντούκια

 

2 τριμμένες φρυγανιές

Περισσότερα...
 
Απαλλαγείτε από τις καούρες και την δυσπεψία

heartburn indigestion

 

 

   Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση είναι μια κλινική κατάσταση κατά την οποία το γαστρικό οξύ παλινδρομεί προς τον οισοφάγο. Το πιο κοινό σύμπτωμα της πάθησης είναι αυτό που οι ασθενείς αποκαλούν «καούρα» και που ιατρικά ονομάζεται «αίσθημα οπισθοστερνικού καύσου». Η καούρα είναι ένα οδυνηρό και οξύ αίσθημα πύρωσης

Περισσότερα...
 
Υγιεινή διατροφή για τις γυναίκες

Healthy Diet_Women

 

 

   Μια καλά ισορροπημένη διατροφή αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της υγείας. Οι γυναίκες, όπως και οι άνδρες, θα πρέπει να απολαύσουν μια ποικιλία τροφών, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά, υγιεινά λιπαρά οξέα, γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

Περισσότερα...
 
Κουρκουμάς: Το μυστικό των Ινδών

turmeric spice

 

 

   Παρατηρώντας σχολαστικά τα συστατικά που αναγράφονται στην ετικέτα ενός τροφίμου με κίτρινο χρώμα (κάποιο ζελέ, μαργαρίνη, μαρμελάδα, κατεργασμένο τυρί ή ακόμα και παγωτό) συχνά διαπιστώνουμε την ύπαρξη ενός πολύ διαδεδομένου στις ανατολικές χώρες μπαχαρικού, του κουρκουμά ή της βασικής ενεργής του ουσίας, της κουρκουμίνης.

Περισσότερα...
 
Οι Διατροφικές Ιδιότητες του Σησαμιού

sesame nutritional

 

 

   Οι σπόροι σησαμιού χρησιμοποιούνται στην διατροφή του ανθρώπου από το 1600 π.Χ. Καλλιεργούνται σε τροπικά σημεία της Αφρικής και της Ασίας, ενώ περισσότερα από 36 είδη είναι γνωστά. Το έλαιο του σησαμιού έχει τοποθετηθεί στα τρόφιμα με υψηλή θρεπτική αξία χάρη στα θρεπτικά συστατικά και την σταθερότητα που παρουσιάζει.

Περισσότερα...
 
Τα γαλακτοκομικά στη διατροφή του μαθητή

child drink_milk

 

 

   «Αν δεν πιεις το γάλα σου δεν θα πας πουθενά...» Μια χιλιοειπωμένη φράση από μεγάλους και χιλιοακουσμένη από μικρούς... Πόσες φορές σαν γονείς έχετε καβγαδίσει πρωί-πρωί με το παιδί σας για να πιει έστω ένα ποτήρι γάλα πριν φύγει για το σχολείο; Η αλήθεια είναι ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα

Περισσότερα...
 
Ο ρόλος του ασβεστίου στην ανάπτυξη και τα οστά

role calcium

 

 

   Η περίοδος ανάπτυξης του παιδιού είναι καθοριστική και για την εξέλιξη της υγείας του στη μετέπειτα ζωή. Κατά την παιδική ηλικία (6-11 ετών), αν και ο ρυθμός ανάπτυξης δεν είναι ιδιαίτερα ραγδαίος, το ύψος και το βάρος αυξάνονται σχετικά γρήγορα και σταθερά.

Περισσότερα...
 
Γιαούρτι: σύμμαχος κατά του διαβήτη
eating-yogurt-5

Η κατανάλωση γιαουρτιού μειώνει τον κίνδυνο για διαβήτη. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει έρευνα της Σχολής Κλινικής Ιατρικής του πανεπιστημίου Κέμπριτζ.


Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 4 από 13

All rights reserved by Envelop.gr