Άρθρα | Σώμα - Διατροφή
Άσθμα: Ασπίδα τα φρούτα και τα λαχανικά

veg 

 

 

   Φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης μπορεί ενδεχομένως να αποτελέσουν 'αγωγή' για το άσθμα, σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε πειραματόζωα.

Περισσότερα...
 
Βιοενεργά συστατικά των τροφίμων

bioactive

 

 

   Τα τρόφιμα που καταναλώνουμε καθημερινά περιέχουν μια πλειάδα θρεπτικών συστατικών απαραίτητα για τις ανάγκες του οργανισμού μας. Η πρόοδος της επιστήμης της διατροφής τα τελευταία χρόνια έχει αναγνωρίσει διάφορα βιοενεργά πεπτίδια και πρωτεΐνες τροφίμων τα οποία δε χρησιμεύουν μόνο για την κάλυψη των θρεπτικών αναγκών μας,

Περισσότερα...
 
Σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίας

syndrome

 

 

   Το Σύνδρομο Νυχτερινής Υπερφαγίας (Night eating syndrome, NES), είναι μια διατροφική διαταραχή με κλινικά χαρακτηριστικά την πρωινή ανορεξία, τη βραδινή υπερφαγία και την αϋπνία με συνεχείς διακοπές νυχτερινής κατανάλωσης φαγητού.

Περισσότερα...
 
Κόκορας κρασάτος

kokoras

 

Υλικά για 4 άτομα

 

1 κόκορας κομμένος στα 4

Περισσότερα...
 
Έχετε καλή επικοινωνία με τον διαιτολόγο σας;

diet

 

 

   Οι λόγοι της επίσκεψης σε έναν διαιτολόγο είναι πολλοί. Κάποιος καταλήγει σε ένα διαιτολογικό γραφείο, επειδή αύξησε το σωματικό του βάρος εξαιτίας κάποιας πρακτικής, επειδή είναι χρόνια υπέρβαρος ή παχύσαρκος και αποφάσισε να μειώσει το σωματικό του βάρος, επειδή θέλει να χάσει τα παχύσαρκος των εορτών, επειδή πλησιάζει το

Περισσότερα...
 
Τα χρώματα της φύσης στο πιάτο μας

veggies

 

 

   Μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους της υγιεινής διατροφής, προσδιορίζεται από την έννοια της ποικιλίας. Καμία τροφή από μόνη της, δεν μπορεί να αποτελέσει το αποκλειστικό διαθρεπτικό μέσο για επαρκή σίτιση. Η φύση άλλωστε, είναι η πρώτη που διδάσκει αυτόν τον κανόνα, δίνοντας στις τροφές ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως οσμή, χρώμα, γεύση, προκαλώντας έτσι τον άνθρωπο να δοκιμάσει μέσα από μια μεγάλη ποικιλία τροφών.  

Περισσότερα...
 
Γιατί αυξάνει ο διαβήτης κύησης;

gestazionale

 

 

   Ο σακχαρώδης διαβήτης κύησης (ΣΔΚ) είναι ο διαταραγμένος μεταβολισμός γλυκόζης που πρωτοεμφανίζεται κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης. Εμφανίζονται αυξημένες τιμές σακχάρου νηστείας ή και μετά από γεύμα και εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Οι τιμές του σακχάρου επιστρέφουν -συνήθως- στα φυσιολογικά επίπεδα μετά τον τοκετό.

Περισσότερα...
 
Μειώστε την όρεξη σας τρώγοντας….
woman-fridge-600x450

Τα οφέλη του συγκεκριμένου φρούτου είναι πολλά. Επιστήμονες του πανεπιστημίου Loma Linda της Καλιφόρνια, εντόπισαν ακόμα ένα…


Περισσότερα...
 
Αν κόψω το κρέας από πού θα παίρνω την πρωτεΐνη;

proteins

 

 

   Οι πρωτεΐνες αποτελούνται από πιο απλές δομικές μονάδες: τα αμινοξέα. Στην φύση υπάρχουν χιλιάδες, αλλά ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται μόνο 20, εκ των οποίων τα 12 μπορεί να τα συνθέσει από μόνος του. Έτσι τα εναπομείναντα 8, πρέπει να τα πάρει αυτούσια από τις τροφές, γιʼ αυτό και ονομάζονται ʽαπαραίτηταʼ.

Περισσότερα...
 
Θέλετε ιδανική σιλουέτα; Μετρήστε το φαγητό σύμφωνα με το... χέρι σας!
plam food

Θέλετε να χάσετε κιλά ή να διατηρήσετε την σιλουέτα σας; Τότε υπολογίστε την ποσότητα του φαγητού σας σύμφωνα με το χέρι σας, συνιστούν αμερικανοί ειδικοί.


 

Περισσότερα...
 
Παίζει ρόλο το τι τρώμε μετά την άσκηση;

fitnessreca


 

   Πολλά από τα οφέλη της αερόβιας άσκησης στην υγεία προκύπτουν κυρίως λόγω της πιο πρόσφατης συνεδρίας άσκησης (άσχετα με τις εβδομάδες, μήνες ή ακόμη και χρόνια άσκησης). Παράλληλα, η φύση και το εύρος των επιπτώσεων αυτών μπορεί να επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από το τι τρώμε στη συνέχεια, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο 'Journal of Applied Physiology.'

Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 5 από 13

All rights reserved by Envelop.gr