Άρθρα | Σώμα - Διατροφή
Ασκηθείτε και τον χειμώνα

exercise

 

 

   Χρέος μας, απέναντι στον οργανισμό μας και το σώμα μας, είναι να κινούμαστε όσο περισσότερο μπορούμε. Ένα απλό πρόγραμμα σωματικής άσκησης βοηθά στην ελάττωση του σωματικού βάρους (σε συνδυασμό με σωστή διατροφή), ελαττώνει τον κίνδυνο εμφάνισης υπέρτασης και επιδρά θετικά σε άτομα που πάσχουν ήδη από υπέρταση.

Περισσότερα...
 
Quiz: Τα μαθηματικά των θερμίδων

calories

 

 

Πιστεύετε ότι οι θερμίδες αποτελούν τη μαθηματική εξήγηση της τροφής ή της άσκησης;

Περισσότερα...
 
Αυτές είναι οι δέκα «μαγικές» τροφές που καταπολεμούν το στρες!
eating black chocolate

Υπάρχουν τροφές που μειώνουν ή και καταπολεμούν το άγχος; Ναι, απαντά η ψυχολόγος Σούζαν Αλμπερς σε άρθρο της στην Huffington Post


 

Περισσότερα...
 
Ποιες τροφές προστατεύουν από τον καρκίνο του πνεύμονα

lung

 

 

   Η κατανάλωση μιας «προστατευτικής» διατροφής που να περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, σουσάμι, καρύδια pecans (για τη γ-τοκοφερόλη), τροφές πλούσιες σε κερσετίνη - quercetin (μήλα και κρεμμύδια), σελήνιο, λυκοπένιο, καροτενοειδή, καθώς και τα φυσικά οιστρογόνα (όπως τα τρόφιμα σόγιας), είναι ευεργετική.

Περισσότερα...
 
Πρόχειρο φαγητό: «εχθρός» και της μνήμης
woman-eating-junk-food

Όλοι γνωρίζουν ότι το πρόχειρο φαγητό αποτελεί τον νούμερο ένα «εχθρό» της υγείας μας. Νέα μελέτη αποδεικνύει ότι το πρόχειρο φαγητό προκαλεί φθορές και στη μνήμη…


Περισσότερα...
 
Σωστή διατροφή και τα Χριστούγεννα

xmas

 

 

   Η περίοδος των Χριστουγέννων έχει φτάσει και η καθημερινότητά μας γέμισε χαρά, χρώματα, αρώματα, αλλά και... γεύσεις! Μήπως φοβάστε πως τα γιορτινά τραπέζια θα γίνουν η αιτία να ανεβείτε νούμερο μετά τις γιορτές; Τι πρέπει να προσέξετε για να διαχειριστείτε με τον καλύτερο τρόπο τη διατροφή σας και κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων;

Περισσότερα...
 
Πρωινό: Εχθρός της παχυσαρκίας

breakfast

 

 

   «Μήπως γλιτώσω κάποιες θερμίδες αν δεν φάω πρωινό;» Μέγα στρατηγικό λάθος αν σκεφτείτε ότι η παράλειψη του πρωινού φαίνεται τελικά να οδηγεί σε αυξημένο κίνδυνο για παχυσαρκία και σε υψηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ). Αντίθετα, η κατανάλωση πρωινού αποτελεί σύμμαχο τόσο στην απώλεια όσο και στον έλεγχο του βάρους, αφού αυτοί που καταναλώνουν τακτικά πρωινό έχει φανεί ότι προσλαμβάνουν συνολικά λιγότερες θερμίδες και έχουν αυξημένα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας σε σχέση με αυτούς που δεν καταναλώνουν. Μάλιστα, φαίνεται να υπάρχει και δοσοεξαρτώμενη σχέση μεταξύ συχνότητας κατανάλωσης πρωινού (φορές/ εβδομάδα) και ΔΜΣ.

Περισσότερα...
 
Προβιοτικά: Τα μικρόβια που βοηθούν να γίνουμε καλά

probiotics

 

 

   Τα προβιοτικά είναι μη παθογόνοι, μικροοργανισμοί, συνήθως βακτήρια, που μοιάζουν με τα ωφέλιμα βακτήρια του εντέρου. Οι μικροοργανισμοί αυτοί επιβιώνουν κατά την παραμονή και τη διάβασή τους από τη γαστρεντερική οδό, διότι δεν επηρεάζονται από το όξινο περιβάλλον του στομάχου και από τη χολή. 

Περισσότερα...
 
Βιταμίνη D: H σημασία του μέτρου

vitamind 

 

 

   Η μοναδικότητα της βιταμίνης αυτής είναι στο ότι υπάρχει σε φυσική μορφή μόνο σε μερικές τροφές, αλλά κατά βάσει μπορεί να συντεθεί στο σώμα μετά την έκθεση του δέρματος στις υπεριώδεις ακτίνες του ηλιακού φωτός. 

Περισσότερα...
 
Τα τρικλυκερίδια, και οι νέες αναθεωρημένες φυσιολογικές τιμές τους

 riglycerides

 

 

   Μία χρήσιμη συμβουλή, που έχει μόνιμη βάση σε ένα υγιεινό διαιτολόγιο, είναι η αντικατάσταση των κορεσμένων (κακών) λιπαρών οξέων με ακόρεστα (καλά). Δεν είναι όλα τα λιπαρά κακα, και δεν είναι σωστό να απορρίψουμε τελείως την κατανάλωση λιπών από τη διατροφή μας, φοβούμενοι είτε την αύξηση βάρους, είτε την εμφάνιση κάποιας ασθένειας (π.χ. καρδιαγγειακής πάθησης). Το μυστικό είναι να γνωρίζουμε το είδος των λιπαρών που πρέπει να καταναλώνουμε και ποιά να αποφεύγουμε, καθώς και την ποσότητα των λιπαρών που πρέπει να περιλαμβάνεται στο καθημερινό μας διατροφικό πρόγραμμα.

Περισσότερα...
 
Μυστικά για γλυκά που αγαπούν τη σωστή γραμμή

healthy-sweets- 

 

 

   Όταν κάποιος προσέχει τη γραμμή του, δε χρειάζεται να στερείται το γλυκό! Το μυστικό είναι η κατανάλωση του γλυκού να μην είναι καθημερινή και η ποσότητα του να είναι σχετικά μικρή. Μην σας ακούγεται απογοητευτικό! Σκεφτείτε απλά ότι δεν λέμε ΟΧΙ...το μόνο που συστήνουμε είναι μια προσοχή στη συχνή και πολλές φορές ανεξέλεγκτη κατανάλωση! Αποφύγετε τη χρησιμοποίηση υλικών που θα φορτώσουν το γλυκό με πολλές κενές θερμίδες (όπως η ζάχαρη και το λίπος) και εντάξτε υλικά με ευεργετικές δράσεις, όπως τα φρούτα, η μαύρη σοκολάτα, η βρώμη και τα δημητριακα ολικής άλεσης! Ας δούμε μερικές προτάσεις και συνταγές: 

Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 6 από 13

All rights reserved by Envelop.gr